Friday 23 December 2011

:: LELAKI PATUT BERSYUKUR KALAU DAPAT WANITA YANG?? ::

1) B'agama Islam. Bukan je Islam pada nama, bukan je Islam sbb
keturunan, tpi yg amalkan ajaran Islam sebaiknya.
2) Wanita tu menjaga solatnya dgn baik.
3) Syukur klu wanita tu boleh membaca Al Quran.
4) Syukur klu wanita tu tutup aurat, tutup kepala, tutup kulit dari terdedah.
5) Syukur bila wanita tu seorg wanita yg still suci..
6) Syukur klu ada ilmu pengetahuan. (berpelajaran)
7) Wanita tu seorg yg berjimat, pandi urus duit, sederhana, x mintak berlebih-lebihan dri seorg laki & memahami..
8) Wanita tu x kedekut & suka bersedekah.
9) pandai masak..^^,

~♥> andainya 1 hari nt aku jumpa wanita ini, aku bersyukur sgt2 walaupun aku xda seperti yg si wanita itu ada, TAPI aku PERCAYA itu adalah HADIAH dri ALLAH kpd aku..(si wanita itu dpt membentuk aku jd lebih baik) <♥~ (,")(",)

No comments:

Post a Comment