Sunday 20 November 2011

::Siapalah aku::

 ::Aku tidak ingin dipandang cantik oleh lelaki. Biarlah aku hanya cantik di mata mu. Apa gunanya aku menjadi perhatian lelaki andai murka Allah ada di situ::
 
::Apalah gunanya aku menjadi idaman banyak lelaki sedangkan aku hanya bisa menjadi milik mu seorang::

::Aku tidak merasa bangga menjadi rebutan lelaki bahkan aku merasa terhina diperlakukan sebegitu seolah-olah aku ini barang yang bisa dimiliki sesuka hati::

::Aku juga tidak mau menjadi penyebab kejatuhan seorang lelaki yang dikecewakan lantaran terlalu mengharapkan sesuatu yang tidak dapat aku berikan::

::Siapalah aku ingin mencintaimu andai cinta pd Khaliq ku masih belum tercapai. ikatlah daku dalam rangkaian khitbah dan akad yg indah. akan ku jadikan agama sebagai sandaran::

No comments:

Post a Comment