Thursday 8 September 2011

ERTI CINTA....



  بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 


Apalah ertinya cinta

Bila cinta ini tak kesampaian

Yang ada hanyalah penyesalan

Di dalam hatiku menjadi hancur

Semua telah hilang lenyap





Dan terbawa aku oleh kenanganmu

Jadi harapan yang kini tidak mungkin ku miliki

Apakah kau tahu aku mencintaimu?



Bila kuingat dirimu..

Pernahkah kau sedari kucuba raih hatimu?

Dan tak akan terhenti hati ini

untuk tempatkan kau didalam hatiku..



Yang aku rasakan saat ini

Cinta yang telah lama ku pendam

Tidak dapat ku katakan padamu

Kerana kau telah berdua dengannya

Semua telah hilang hanyut

Dan terbawa aku oleh kenanganmu
Jadi harapan yang kini tak mungkin ku miliki
Ku tahu kau bukan jodohku
Namun akan tetap aku doakan kau selalu
Berbahagia bersamanya..


sekian dari saya....

blogger Anak Kampung
Wallahu A’lam Bishshawaab.

No comments:

Post a Comment